Port Zelande. Bijtanken.

Bij de marathon van New York was een weekendje Port Zelande inbegrepen. Wij deelden het huisje met Berndt en Anneke. Sympathieke lui. Woonden in Maastricht (later is hun balkon ooit naar beneden gekomen). Op de een of andere manier keek Berndt tegen mij op en had hij zich tot levensdoel gesteld geloof ik mij 'te verslaan'.

Dat is dan aardig gelukt in New York waar ik vol focus met wegwerpfotocamera om me heen zat te koekeloeren. Keikapot Harlem uit. Ergerde me wezenloos aan het kennerspubliek: "you look great!" Feel bad! En alleen dat laatste telt .Met alleen de looks kom je er namelijk niet.

Maar okey, Berndt had de tijd van zijn leven gelopen, apetrots.

11 maanden later zit ik helemaal stuk in de buurt van Carre. Maar krijg zowaar in zicht Berndt. Geen idee waar de energie vandaan kwam, maar het werd een gevalletje van erop en erover in het Vondelpark . Sorry Berndt, tijdelijk levensdoel om zeep geholpen, kon het even niet laten vol gas te geven.

 

Foto: Nellie Cooman bij de finish op de trainingsloop Port Zeelande. Daarachter een look-a-like Amazing Stroopwafel Wim Kerkhof.

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    bert (maandag, 07 augustus 2017 21:34)

    testen